Tisdagkväll

Efter att jag läste innan och skulle övergå till plugget, så lyckades jag somna och det var så härligt. Vaknade upp någon timma efter och hoppade in i duschen och sedan fönade/plattade jag håret. Nu sitter jag här och lyssnar på Oskar Linnros som jag inte får nog av och hänger med Samah! Snart börjar Miss Secret Agent 2 och eftersom att jag såg första filmen förra veckan, så ska jag kolla på andra också.

Är rejält hungrig, men det finns inget hemma som lockar mig och jag är så sugen på att äta Mc. Försöker få tag i min bror så att han kan köra, men det går inte så bra..

Nej, nu är det dags för film och sedan är det läggdags. Är jättetrött och imorgon är det en ny dag med skola och kanske åka till Borås på eftermiddagen.. Latero.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0