Tisdagkväll..

Dagen har gått otroligt fort. Sedan jag kom hem från skolan så har jag i princip hängt med tjejerna hela dagen! Vi har varit och ätit mat och pratat om allt mellan himmel och jord. Det har varit jättetrevligt. Och efter att vi skiljdes åt då två av tjejerna skulle till sina pojkvänner och jag & Stephanie hem, så avslutade vi kvällen med att sola.

Nu sitter jag och slöar i soffan och kollar på tv. Ska strax försöka ta mig upp ur soffan för att tvätta bort mitt smink och leta lite kläder/klippa osv. Tänkte klippa av några byxor jag inte vill ha till shorts osv. Sedan klockan nio ska jag kolla på film i min underbara säng som jag inte sovit i sedan i söndags. UNDERBART!!

Imorgon har jag lite sovmorgon och sedan har jag nog saker att göra.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0