September 2009

Kollar tillbaka i arkivet och gick in på September 2009. Ett helt år har det redan gått. Otroligt fort. Läskigt fort tycker jag nästan.

Då var jag motiverad och glad dygnet runt. Problemen fick läggas åt sidan och det var tanken att leva mitt liv då. Jag var ny kär och allt var underbart. Zarah bodde fortfarande kvar här och vi hade det jättekul. Det jag försöker komma fram till är att allt var så himla enkelt då. Allting bara flöt på.

När jag tänker på hur allt är nu så saker och ting svårare. Antar att det blir så med tiden.. Eller? Jag är samma person som jag var då, men det är jag innerst inne. Saker och ting har förändrats och då förändras man som person. Men jag vill aldrig bli negativ. Och ja, jag är negativ angående vissa grejer, men jag menar mer att gå runt och må dåligt, vara rejält negativ, skita i allting osv. Utan jag är fortfarande motiverad eller försöker, alla har ju dåliga dagar som sagt, men om man bortser ifrån det. Jag är en glad och lycklig människa fast jag inte alltid visar det, men så länge jag känner lyckan och glädjen i mig så är bra.

Jag är fortfarande kär som jag var för ett år sedan och det är en härlig känsla. Dock bor inte Zarah här längre, vilket jag tycker är tråkigt, men jag har insett att alla människor måste gå vidare någongång och det var hennes tur att göra det förra året och jag är glad för hennes skull.

Precis allt går. Bara om man vill och har styrkan till det. Jag har lätt för att ge upp saker och bara skita i det, men man måste tro på sig själv och även på andra som inkluderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0