Onsdagkväll!

Det är redan kväll och dagarna bara flyer förbi. Men vem är jag och klaga? hehe

Har haft en bra skoldag. Var pigg i morse när jag vaknade!! Minns inte när det senast hände eller om det överhuvudtaget har hänt, haha.

Efter att jag slutat så gjorde jag och tjejerna klart en uppgift som skall redovisas imorgon och sedan gick jag en lång bit ute i det härliga vädret med underbara Ulla! Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Har saknat henne så mycket!! =) När vi tog farväl av varandra så mötte jag upp Samah och tog bussen till Borås. Har handlat lite grejer som jag vill ha, hehe.. Supernööjd!!

Nu ska jag skriva klart ett annat arbete som skall in på fredag och sedan blir det filmkväll. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0