Hallååååå tisdag!

Min morgon började otroligt dåligt. Var hur trött som helst fast jag hade lagt mig tidigt och allt kändes meningslöst. Men min pojkvän fanns där för mig på morgonen så allt kändes plötsligt mycket bättre! Hehe, hur kan en person göra så mycket?

Annars så har jag varit på möte i skolan och nu ska jag gå heltid istället för deltid. Så på torsdag börjar jag på Handel och Administrationsprogrammet. Ska bli spännande och jag hoppas verkligen att jag trivs. Går ju ifall med några jag känner, så tror det blir bra faktist. Schemat är helt okej också, fast det känns som att mycket tid kommer att gå åt skolan/plugg/sena dagar osv. Men man får göra det bästa av saken.

Efter mötet så åkte jag till min pojkvän där jag övernattat ett par dagar och packade ihop mina grejer och sedan kollade vi tv/myste. Efter några timmar så åkte jag hem och nu sitter jag här. Har duschat och haft ansiktsmask och även målat naglarna. Så nu sitter jag här och pustar ut medans jag kollar på Simpson..

Har ju ledigt imorgon och ikväll blir det bara film och mys med mig själv. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0