God kväll!

Och så var det kväll igen! Dagarna bara flyger förbi, men idag har jag haft det bra! Efter att skoldagen var över så mötte jag upp Samah och Alexandra för att gå och köpa skor. Hittade ett par svarta Vagabond kängor för 995 och jag är super nöjd med dom!! Riktigt snygga. Sedan promenerade vi hem i det fina vädret. Åt snabbt när jag kom hem och sedan stack jag ut med Samah och Stephanie. Vi gjorde lite ärenden och sedan avslutade vi dagen med att sola.. Börjar bli riktigt brun nu! =)

När jag väl kom hem la jag mig i sängen och pustade ut. Har gått riktigt långt och mycket dessa dagar men det är härligt. Jag som inte får någon träning annars.. haha! Hoppade ifall in i duschen och sedan har jag fönat/plattat håret och nu håller jag på att packa. Åker nämligen iväg imorgon och kommer hem på söndag, så jag har stått framför speglen och valt ut outfits/smycken osv.

Är strax klar och då ska jag sätta mig ner och plugga lite. Jag saknar min älskling som jag inte fått prata med idag pga hans jobbiga mobil.. JOBBIIGT!! Men jag står ut, jag är en stark kvinna! haha.. Nej, men imorgon får jag pussa och krama honom!

Har en underbar dag att se fram emot. Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0