Friday

Hallåå allihopaaa!

Det är fredag idag och dagen har gått fort. Klockan är redan halv sju strax! Men jag ska inte klaga, jag tycker bara det är bra.

Har ju ingen skola (jag pluggar på deltid), så vissa dagar har jag ledigt och andra inte. Så jag åkte till min pojkvän ganska tidigt i morse och har hängt med honom hela dagen. Vi har inte gjort något speciellt förutom att mysa/prata/kolla tv/äta.. ja, ni fattar grejen. Sedan åkte jag hem vid ungefär fem och då mötte Alexandra och Samah mig.

Nu sitter jag hemma och är trött. Pratar med Claes och gör inte mycket mer än så. Ska strax duscha mitt hår för det är riktigt äckligt.. Idag blir det filmkväll och mys med mig själv! Latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0