Friday

Hallååå! Eller ja, god kväll!

Idag har jag inte gjort mycket mer än att vara i skolan till klockan två och sedan hängt med min pojkvän. Mer än så behövdes inte denna fredagen för jag är så otroligt trött. Man blir ju helt slö av att gå i skolan så långa dagar känns det som. Men det är bara att vänja sig.

Jag och min kära pojkvän handlade mat direkt efter skolan och sedan har vi bara legat i soffan och kollat tv/film och som avslut på kvällen så lagade vi mat. Eller ja, han lagade mat.. Och det var så gott att vi både tryckte i oss alldeles för mycket. Sedan tog jag en taxi hem och mötte upp Samah för att gå till affären och handla lite.

Nu sitter jag hemma och funderar på att hoppa in i duschen. Är redigt sliten och otroligt lycklig! Min pojkvän gör mig så himla glad och jag älskar honom väldigt mycket. Ifall.. sedan blir det att lägga sig i sängen och sova pga att imorgon ska jag iväg på en tidig marknad. Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0