9e september 2010

Hej allihopa!

Denna dagen har varit jättebra än så länge! Har haft skola och det har varit jättetrevligt. Kan knappt fatta att jag skrev det därr.. men det stämmer faktist. Efter skolan så mötte jag upp Samah och Alexandra. Vi var iväg och kollade på skor och sedan har vi hängt hos Alexandra hela dagen.

Kom precis hem för en stund sedan. Ska kolla på Christine/Vänner och sedan måste jag hoppa in i duschen. Mitt hår är riktigt äckligt och det är ju inte så fräscht precis. Sedan blir det nog en filmkväll med Samah och Alexandra, annars så lär jag bara sitta hemma och glo tv.

Det är fredag imorgon och jag är riktigt lycklig över det. Har dock inget planerat, men det är bara en underbar känsla. Jag vill ha riktigt roligt denna helgen. Har ifall skola och jag börjar tidigt, så då får man lägga sig tidigt också för att orka med hela dagen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0