6e september 2010

Dagarna bara flyger förbi. Det är helt sjukt tycker jag.

Annars så hade jag en lång sovmorgon idag då jag började klockan tolv, så det var underbart. Åt frukost, kollade tv och fixade mig i min egna takt. Sedan var jag duktig och cyklade både till skolan och hem.

När jag kom hem till min boyfriend så åt vi och sedan har vi varit på husvisning med hans bror. Huset var ju riktigt stort.. Har nog aldrig varit i ett sådant stort hus och man kunde seriöst gå vilse. Hoppas dom får det ifall! Nu sitter jag hemma hos Claes och gör inte så mycket. Vi kollar tv och sedan blir det kvällsmat. Gooottt!

Har ingen skola imorgon, men ska dit endå för ett möte. Och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0