4e september 2010

God morgon allihopa!

Här sitter jag och lyssnar på världens bästa techno musik. Jag är ganska glad idag, men inte riktigt fullt ut och jag har ingen aning om varför. La mig ifall vid klockan tolv igår natt och sovit i mer än 9 timmar och endå är jag trött. Det är sjukt tycker jag! Trodde jag skulle få sova ut och vara pigg när jag vakna, men inte. Men får försöka piggna till innan bion, vill helst inte vara trött. Tycker det känns meningslöst då.

Annars så ska jag strax åka till Claes och lämna lite grejer och sedan ska jag möta upp Samah för att fika. Sedan blir det ju som sagt bio med min pojkvän och vi är la hemma strax efter tio på kvällen och då tror jag det blir myskväll, om inte annat.

Nu ska jag borsta tänderna och klä på mig. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0