2a september 2010

God kväll allihopa!

Idag har jag varit upptagen hela dagen. Känns precis som förra hösten, då gjorde jag saker hela tiden. Jag har ifall varit i skolan efter en veckas ledighet ungefär och det var helt okej. Fick mitt schema och så hade vi föreläsning och sådant som hör till. Mitt schema är inte riktigt klart än, så jag har ingen skola på fredagar tills mitt schema är klart. Känns helt okej för mig, men tycker det varit mycket slappt nu på sistonde. Men jag tar ju ett sabbatsår, så det är inte så konstigt. Går ju inte riktigt lika långt som alla andra som valt program.

Efter skolan så åkte jag till Claes och hängde med honom. Sedan efter ett tag så grillade vi med några vänner och hade det trevligt ute i solen. Blev väldigt kallt efter ett tag, men vi satt ute endå och sedan gick vi in och satte oss. Tog bussen hem efter ett tag. Och nu är jag hemma! Känns jävligt underbart med tanke på att jag är väldigt trött och känner bara för att lägga mig. Men jag ska äta mat och sedan tänkte jag ha en tv/dator kväll!! hehe.


" När ska det som är så tärande försvinna? Kanske kan det inte göra de, utan att det goda följer me. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0