29e september 2010

God morgon bloggen!

Hade sovmorgon idag och det var gött. Somnade redan vid halv tio-tio igår kväll och jag är riktigt trött idag. Har ännu en gång sovit alldeles för mycket. Att jag alltid lyckas!!

Vaknade upp med världens förkylning, men tog bussen till skolan och nu sitter jag här. Har lektion och har precis skickat in en inläming. Känns riktigt härligt att slippa tänka på det nu när jag har annat och tänka/göra. Har två lektioner kvar och slutar tjugo i fyra, långa lektioner är det.. Trist!! Men jag tänkte belöna mig själv med att köpa nya skor efter skolan. Hoppas jag får med mej någon som har lust att hänga med..

Känner att jag börjar bli sjuk också.. Riktigt sjuk!! Men den känslan har jag haft förut, så vi får väl se. Jag är ifall på ett bra humör idag, trots förkylningen och det kalla vädret!

Ha en fin dag.. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0