26e september 2010

Bloggen har lidit och kommer att få lida.. Jag har haft fullt upp hela veckan och haft långhelg sedan i torsdags och det har varit gött, men det har hänt så mycket att mitt huvud inte riktigt hänger med..

Igår så la jag mig ifall ganska tidigt för att sova ut hela dagen idag, men fick ett sms tidigt i morse och då hade det hänt ytterligare en grej och då var det dags att gå upp.. Men nu sitter jag uppe ifall och kollar på Simpson. Ska strax äta frukost och sedan får vi se vad jag hittar på. Finns inte så mycket och göra heller, men det är skönt, för jag orkar inte med så mycket heller. Kanske åker iväg till min pojkvän ikväll eller något..

Vi hörs senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0