20.50

Nu är jag hemma igen efter att ha spenderat några timmar med Stephanie. Riktigt trevligt! =)

Nu sitter jag här och kollar på Family Guy med min lillebror. Ska strax tvätta bort sminket och sedan testa min nya hudprodukt. Får hoppas att den är bra! Ska sedan byta om till myskläder och lägga mig i sängen för att klockan nio så börjar Två och en halv män. Lär ligga i sängen hela kvällen tills jag somnar..

Imorgon börjar jag halv nio och har bara en lektion. Hur underbart?! Men ska nog stanna kvar i skolan lite efteråt och hänga med Ulla. Annars så ska jag ta tag i att rensa mitt rum, vilket lär ta ett tag och sedan får vi se vad jag gör. På onsdag kommer ifall min moster hit och det ska bli riktigt kul. Och så ska jag och Stephanie även åka på äventyr då..

Nu måste jag skynda mig. God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0