20.48

Hallååå igen!

Har nu gått igenom mina frågor till mitt prov ett antal gånger och sedan gav jag upp. Orkade inte sitta och plugga.. Ingen lust alls! Ska ifall gå igenom dem lite mer innan jag går och lägger mig. Annars så har jag varit i affären med Samah och köpt Energi dryck och lite annat gott.

Nu har jag slängt in maten i ugnen trots att jag inte är så hungrig som jag trodde att jag var, men jag skall nog kunna trycka i mig det endå. Sedan ska jag kolla på någon film/serie och sedan är det lite plugg innan jag lägger mig.. Imorgon börjar jag vid tio, men slutar sent och det lockar mig inte alls.. Denna veckan känns som en evighet och blandade känslor inför det. Men vi får se!

Nu ska jag gå. Ha en fin söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0