1a september 2010

Hej bloggen!

Idag är det onsdag och första september. Jag kan knappt fatta det! Tiden har gått riktigt fort.

Annars så hade jag en lång sovmorgon och sedan när jag vaknade så hoppade jag in i duschen. Har fixat mig och sådant så nu är jag klar. Sitter här och är väldigt trött trots att jag sovit länge. Mina sår har fortfarande inte gått bort i ansiktet, men dom är på bättringsvägar och det är jag glad för. Jag som ALDRIG använder brunkräm, får använda det för att täcka såren. Jag tycker inte alls om brunkräm egentligen, men jag är illa tvunget till att använda det.

Nu ska jag äta och sedan klä på mig. Idag ska jag hänga med Cely och Anida! Och sedan ska jag kanske träffa Claes. Vi hörs ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0