19.19

Denna dagen har i all ära spenderats i skolan och jag slutade inte förrens kvart över fyra.. Kändes underbart när min bror hämtade mig och speciellt när jag hade tänkt och gå hem i regnet med Karina.

När jag kom hem från skolan så har den andra äran spenderats med plugg och nu känner jag mig rätt säker på mitt prov som jag har imorgon. Ska ifall dubbelkolla att jag verkligen kan det och träna lite innan det är dags för den officiela och tradionella tvkvällen, haha..

Nu sitter jag ifall här och lyssnar på Oskar Linnros och känner mig väldigt glad. Imorgon går jag inte en lång dag och det känns bra!! Ska ifall plugga lite när jag kommer hem från skolan och sedan packa för sedan bär det av min pojkvän!! =) Min vecka är rätt underbar när jag i morse fick reda på att jag börjar halv ett på onsdag och på fredag är jag ledig.. Gissa hur glad jag är?!

Ha en fin kväll! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0