16e september 2010

Sitter i skolan och lär mig att göra PowerPoint. Det är lite svårt, men rätt kul! Slutar klockan två och jag längtar tills dess för att idag är jag riktigt trött. Ville knappt gå upp ur min goa säng i morse..

Idag ska jag inte göra så mycket förutom att plugga och kanske sova lite. Känner att jag behöver det, men återstår och se. Hehe. Jag hoppas på att få hem mina kläder jag beställt ifrån Nelly och HM, vill verkligen ha dom till helgen!

Annars så är det fredag imorgon och jag hoppas att dagen går jättefort, för imorgon får jag träffa min pojkvän som jag inte träffat på en vecka och jag saknar honom ganska mycket.. Ska bli jättemysigt o kul! hehe =)

Latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0