15.25

Hej allihopa!

Nu är jag hemma efter att ha varit på föreläsning hela dagen i Borås med klassen. Det var verkligen inte kul och jag vill nog aldrig göra om det heller. Men mina roliga och härliga kompisar gör så att allting funkar, hehe. Vi har ätit lunch, glass och haft det trevligt ute i solen. Massa skratt och prat! =)

Nu sitter jag ifall hemma och är riktigt varm. Gick hem från skolan med några och nu känner jag mig ofräsch, så jag ska strax hoppa in i duschen snabbt och sedan ska jag äta. Tanken var att jag skulle städa mitt rum efter skolan, men det får vänta tills imorgon. Är ifall barnvakt tills ikväll, men senare vid fem tiden så ska jag träffa Steph!! =)

Hörs ikväll. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0