14e september 2010 - förbannad

Har haft en så underbart bra dag, tills jag nyss fick reda på att allt jag planerat inför helgen inte blir av. Jag är riktigt jävla arg. Kan inte förstå att jag kan ha sådan otur hela tiden. Hade verkligen sett fram emot en sådan bra helg eftersom jag har en sådan bra vecka, men klart det inte ska bli av!! Fan alltså.

Nu sitter jag här och är deppig. Oskar Linnros får mig på bra humör och det tackar jag för. Denna dagen blev ju bara skit när jag fick reda på att allting är förstört, så nu har jag ingen lust med något. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: stephanie

aluush soorry läste din blogg nyss va har häntish ? holla puss!

2010-09-14 @ 20:35:19
URL: http://lastephaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0