TU-ES-DAY

Idag har jag gjort ett och annat, med andra ord, väldigt upptagen. Dock verkar jag ledig ifrån plugget denna veckan, så det känns helt underbart. Njuter så mycket jag kan medans jag inte behöver plugga..

Har träffat min pojkvän, krigat med snövädret och hängt med min syster och några vänner. Väldigt trevlig dag! Har färgat mitt hår till mörkröd. Är jättenöjd förtillfället, får väl se om jag ångrar mig om några dagar, men det tror jag inte. Känns roligt med ny färg!! Och speciellt nu när det är höst och trist ute..

Imorgon är det skola som gäller. Helt okej faktist. Två dagar kvar denna veckan och sedan är det finito!! Långhelg = LOVELY. Puss, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0