Trött, Trött, Trött!

Jag är helt slut!! Har varit det hela veckan och idag är jag riktigt jävla trött. Vet inte om jag har kommit in i en period eller vad det än är. Har inte varit på speciellt bra humör idag heller.. Undra vad som pågår egentligen, hehe.

Skoldagen har varit riktigt seg och tråkig i alla fall. Gick hem i det kalla vädret med Julia och sedan mötte jag upp Samah för att gå lite ärenden. Nu har jag precis färgat hennes hår. Vem visste att jag var så duktig på det?
Vi ska kolla Gossip Girl nu medans färgen sitter i och njuta lite grann. Skönt! Stephanie kommer över också.

Resten av kvällen ska spenderas hemma i mina mjukiskläder. Ska varken gå ut eller göra någonting. Väldigt lat, men jag orkar inte bry mig, hehe.. Sedan bjuds det även på tacos och imorgon är det sista dagen i skolan!

LATERO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0