Min helg

Min helg har varit bra. Hela förra veckan var faktist väldigt bra!

I fredags så var jag med min pojkvän. Vi lagade tacos och kollade tv. Lite senare på kvällen så träffade jag Samah och Alexandra för att prata och ta några drinkar. Det var väldigt trevligt och runt tolv på kvällen så mötte jag upp min pojkvän igen. Efter ha pratat i någon timma, så gick vi och la oss.
Lördagen bestog av långpromenad i snön med min pojkvän och sedan hälsade vi på hans föräldrar, där det bjöds på god middag. Väldigt uppskattat! Sedan tog vi en långpromenad tillbaka hem. På kvällen så bakade vi och lagade mat, sedan blev det mys framför tvn med gott att äta!

Vi vaknade inte förrens klockan kvart i ett idag, så lång sovmorgon. Otroligt skönt! Vi har bara myst hela dagen.. Men nu ska jag strax möta upp Stephanie för att prata och köpa hem mat, åh vad gott. Ikväll är det ju Gossip Girl och sedan film som gäller.

Imorgon är det skola och vanliga lektioner, något mindre roligt.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0