I wonder if I ever cross your mind.

Har haft en lång skoldag. Trodde jag ville gråta eller något på sista lektionen för att jag längtade hem så mycket. Kallt och trist väder var det när jag åkte hem vid kvart över fyra.. Och väldigt mörkt. Inte så jätteroligt precis.

Men när jag väl var hemma så var jag super lycklig. Fick bra sällskap av Cely ifrån bussen i alla fall. Åt snabbt när jag kom hem och sedan solade jag och tog mig en lång promenad. Det var skönt att få rensa tankarna lite och bara vara för sig själv. När jag kom hem så duschade jag och sedan har jag suttit i min soffa och kollat på flera GossipGirl avsnitt. Började få ont i rumpan, så jag var tvungen att röra på mig och nu har jag hittat en låt jag hört på radio, men inte hittat, men nu har jag äntligen det.. Så jag lyssnar förfullt!! =) Så underbart fin!

Ska strax laga någon slags mat, något enkelt hade jag tänkt. Detta är en väldigt slapp dag, så det känns bra. Orkar inte tänka på så mycket idag, så jag låter tankarna bara få vara. Ibland behöver man verkligen en sådan här dag!!

Imorgon börjar jag tidigt och slutar tidigt, känns greato. Tror jag åker till min pojkvän efter skolan, men vi får se vad som händer.. En härlig vecka, har ledigt på fredag! Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0