4e november 2010!!

Min blogg har spårat ut.. Hela min design är förstörd och har insett det nu. Har inte haft tillgång till dator/haft lust att sätta mig och blogga. Har som sagt lov just nu och snart är det över igen.. Dock har jag haft ett hyffsat bra lov än så länge!

Nu är klockan strax fyra på morgonen och jag har ingen aning om vad jag gör uppe nu.. Ska ju upp om ungefär fyra timamar för att åka till Ullared med familjen.. Ska bli roligt! =) Har som sagt annars haft ett hyffsat bra lov. Har mest hängt med vänner och så även min underbara pojkvän!! Snart är lovet över och det känns verkligen riktigt hemskt om jag ska vara ärlig.. Vill inte!! vill inte!! vill inte.. tillbaka till skolan igen. Inte för fem öre att jag orkar plugga/fokusera på det när det händer så mycket annat.. Men det går la över.

Nej, ska verkligen försöka lägga mig nu och om någon dag när jag har tid, försöka ta vara på bloggen, den lider förtillfället.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0