30e november 2010

Nu händer det lite grejer i mitt liv. Både roliga och tråkiga, men allt kan ju inte vara roligt som sagt. Har även dagar att se fram emot också. Kul! =) Biljetterna till Stockholm över jul bokades igår, vilken lättnad!^

Annars så har jag gått i skolan denna kyliga dag. Precis som varje måndag-fredag. Åkte sedan till min pojkvän där vi julpynta och lagade mini julmiddag. Vi har även gjort lite andra ärenden, så idag har vi faktist varit effektiva och avslutade med en mysig julfilm och mys i soffan!

Nu sitter jag hemma och har precis rensat bland våra filmer. Skulle ladda ner Word till datorn, men kom på att jag måste göra det på våran andra dator istället.. Så jag hade tänkt att krypa ner under täcket och kolla tv en stund tills jag somnar. Onsdag imorgon och halva veckan kvar, låt det gå fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0