29e september 2010

Fick precis reda på att mina föräldrar åker iväg i en månad.. Hallelulja eller vadå?! Helt sjukt underbart. Jag lär inte vara hemma så mycket medans dom är borta, men det är skönt endå. Lär bo hos min pojkvän framöver och han hos mig.

Denna dagen började dåligt tills min pojkvän messade mig och dök upp i skolan och då förgyllde det min dag. Sitter just nu på min sista lektion och det är härligt. Vill mest hem bara, men inte så jobbig lektion trots allt.. Ska möta upp Samah efter skolan för att gå långpromenad och sedan möta upp de andra tjejerna för lite middag. Gott!

När jag kommer hem blir det plugg och sedan slappa.. Ska planera lite inför min och Claes "mini" julmiddag vi skall ha imorgon. Ännu godare!! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0