21.16 - 17e september 2010!

God kväll!

Jag är så otroligt trött. Har varit det hela dagen, men inte så konstigt med tanke på att jag la mig väldigt sent igår. Annars så har skoldagen varit bra. Blev klar med våran affärsplan och vi var dom första som blev klara, så det känns underbart. Vi belönades med att sluta någon timma tidigare. Trodde vi blev klar med affärsplanen igår, men det var vi tydligen inte.. Men nu så!!

Sedan tog jag bussen till min älskling där jag har hängt hela dagen. Jag fick en jättefin ros av honom, gissa hur glad jag blev? Vi har ätit god middag och myst hela dagen! Men nu sitter jag hemma och tänkte lägga mig. Men jag är ledig imorgon så tänkte utnyttja att vara uppe lite extra idag. Imorgon åker jag nog till Ullared med min pojkvän, om inte planerna ändras.. Återstår och se!

Hörs imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0