20.26

Denna dagen har gått riktigt fort!! Känns lite skönt, men endå inte. hehe. Vill ju ha mera helg.

Annars så har jag städat, pluggat och bara gått runt här hemma i flera timmar. Sedan träffade jag Stephanie och Zarah för att gå till affären och handla mat och lite annat gott att äta! Sedan gick jag och Zarah hem för att kolla på Gossip Girl. Hur bra var inte idag egentligen? Nu sitter vi ifall och kollar på How I met your mother. Ska kolla på det sista avsnittet och sedan ska jag plugga vidare i någon timma!!

Börjar tidigare än vanligt imorgon, men slutar sent.. Otroligt jobbigt!! Efter skolan åker jag nog till min pojkvän och hänger lite innan jag ska iväg och kolla på när han spelar basket. Ja, en lång dag... Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0