18.55

Denna dagen har verkligen gått åt till att slappa. Men jag har varit duktig och läst i både min engelska och svenska bok. OCH även gjort några mattetal..

Är redigt trött och har somnat några gånger, men nu kollar jag på vänner. Skulle egentligen suttit i en baskethall just nu och kollat på när min älskling spela, men det skippade jag. Ingen lust att sätta foten ute i detta hemska kalla väder. Men imorgon får jag nog allt träffa honom! :)

Dagen har gått fort, men endå ganska segt. Ikväll blir det att fortsätta slappa och kolla på tv. Zarah och Steph kommer nog hit senare, så lite underhållning skadar aldrig. Önskar verkligen att jag hade haft mina engelskaböcker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0