18.51

Efter fyra och en halv timma i skolan så bestämde vi oss för vad/vilka vi skulle vara i företaget och även vad vi skulle sälja. Fick även klart våra affärsplaner, så det känns bra. Sedan gick jag hem i kylan med Julia och mötte upp min syster.

När jag kom hem så åt jag snabbt och sedan har jag pluggat hela förmiddagen/halva eftermiddagen och det känns som att jag ska bryta ihop.. Okej, kanske inte så illa.. Men nu är matten som ska in på fredag klar och grädden på moset så gjorde jag klar kapitel4 i näthandel, så jag behöver inte tänka på det mer för detta året.. Lovely! Älskar att ligga före ibland.. Så jag är helt slut nu, min nacke gör väldigt ont... Men fan vad jag är stolt!!

Så nu återstår ett prov imorgon och sedan åker jag för att hänga med min underbara pojkvän. Där väntar god middag, spel och massa mys!! =) Längtar tills vi åker till Stockholm och njuter över julafton..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0