18.39

Hej bloggen!

Händer alldeles för mycket i skolan just nu och det tar upp väldigt mycket tid. Plugg alltså. Och tiden som blir över går åt till min pojkvän. Med tanke på att jag försöker lägga upp allting så bra som möjligt så att jag inte blir stressad, så lyckas jag bli super stressad endå. Otroligt jobbigt skall jag säga er.

Men nu har jag tagit en paus från pluggandet och har duschat, ätit och kollar nu på Vänner. Behöver min dagliga dos av det. Idag har jag varit i skolan, en helt okej och otroligt seg dag!! Efter skolan så hann jag att vara hemma en stund för att hälsa på mina föräldrar och min moster som är här och hälsar på med sina barn.. Sedan stack jag iväg till läkaren med några vänner och en skön promenad.

Nu sitter jag här.. Ska kolla klart på vänner och sedan återgår jag till plugget. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0