16e november 2010!

Förra året hade jag väldigt mycket och göra innan månad december och jag känner att det är samma sak just nu. Igår gjorde jag ett prov som nu är ute ur världen och det känns otroligt bra. Har ett prov imorgon också, ska bli underbart att få det ur världen också. Sedan återstår inlämningar i engelska/svenska. Men nästan klar, har god tid på mig.

Annars så har jag inga lektioner denna veckan, utan det är projektvecka och då arbetar vi med våra UF. Igår gick det inte så bra med tanke på att halva våran grupp var borta. Var endast jag och Julia = noll gjort ungefär. Men idag kommer resten av gruppen, så ska bli greato. Vi har mycket att arbeta med idag.. Känns lite tungt, men vi klarar det. Har ledigt på torsdag och då ska jag iväg till Ullared och på onsdag fyller jag och min pojkvän ett år och tre månader. Ska firas!! =)

Måste springa iväg till bussen nu.. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0