16.40

Fyra dagar sedan jag bloggade och det har hänt en hel del under den tiden. Inget jag kan gå in på så mycket, tyvärr.

Jag har i alla fall hängt med Stephanie och Zarah. Vi har druckit alkohol i mängder, festat, skrattat, hängt med roliga människor och haft det ovanligt roligt. Hela denna helgen har gått åt ha roligt och även lite tårar, men sådant händer. Har även träffat min pojkvän som var med och kalasade med oss igår kväll!!

Men nu är denna långhelgen slut och jag har lite ångest, för det har gått alldeles för fort. Nu har jag inga lediga dagar mer förutom jullovet, som jag vill ha just NU. Har i alla fall städat och julpyntat och ska strax hoppa in i duschen. Nu återstår det bara och julpynta i min pojkväns lägenhet aka min också inom en snar framtid. Hehe!

Kvällens planer är att duscha, kolla gossip girl och få i sig en kycklingtallrik.. Hur gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0