15.43

God dag allihopa!

Här sitter en sliten och trött Aliaa!! Har varit uppe sedan klockan nio i morse och det känns verkligen just nu.. Men jag har haft en bra dag. Har varit på Ullared med familjen och jag köpte med mej en hel del grejer som jag är sjukt nöjd med. Jag sitter just nu och ska byta om innan jag möter upp tjejerna snabbt och sedan åker jag till min pojkvän för att hänga en stund och lämna över lite grejer som jag köpte till lägenheten! =) Massa fina julgrejer som vi ska julpynta med, fina ljus och även billigt godis/mat!! Och lite andra grejer.. Jag älskar verkligen Ullared.

Nej, nu ska jag sätta på mig varma kläder.. Flyger ju nästan bort ute. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0