14e november 2010!

God morgon allihopa!

Har inte sovit så mycket på senaste, så idag tog jag mig en rejäl sovmorgon.. Dock hade jag velat lega kvar, är inte alls jättepigg. Hehe! Annars så är det söndag. Lite ångest. Idag skall jag plugga och städa. Får se om det blir tid över sedan till annat, som att umgås med vänner.

Annars så har min moster varit här och hälsat på med sina barn. Har hängt med min pojkvän/vänner hela helgen och haft det mucho trevligt! Denna veckan i skolan blir nog inte så jättejobbig med tanke på att vi BARA ska arbeta med våra företag.. Dock långtråkigt. Men bara att bita ihop..

Nu ska jag sätta igång innan det blir försent. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0