20.58

Har spenderat dagen genom att plugga hur lite som helst, sovit, kollat tv och sedan varit med Steph. Har varit en skön tisdag och det gillar jag! Nu går jag bara i skolan imorgon och sedan är det långhelg! Underbart måste jag säga!

Annars så håller jag på att värma mat och kolla på de desperata hemmafruarna. Blir tv hela kvällen! Och eftersom att jag inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort idag så tänkte jag gå upp lite tidigare imorgon och göra det! Har ju ett rätt så stort grammatik prov i engelska imorgon! Och förhoppningsvis är det nog det sista engelska provet för terminen.. Skriker av lycka! =)

Ha en fin kväll! PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vad kul att höra :D tack!!

2010-05-12 @ 05:57:17
URL: http://maddemodig.blogg.se/
Postat av: Mademoiselle N R

Hej

Vad är det för klackskor som du har från Indiska? Är det ett par svarta pumps med slejf i lack? Hör gärna av dig om du har dessa skor i storlek 37 och kan tänka dig att sälja dem till mig!:) Må väl N

2010-05-13 @ 08:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0