19maj

Hej bloggen!

Skoldagen gick rätt segt, men det spelar ingen roll för jag blev klar med mitt bildarbete!! En stor lättnad..
Annars så mötte jag upp Steph efter skolan för att jag skulle iväg och handla en grej och nu är jag hemma. Har precis duschat, så jag försöker koppla av. Känns som att man är uppe i varv och gör grejer hela tiden, så idag är det en lugn dag! Det är hur bra väder som helst ute, men det lockar mig faktist inte att gå ut heller.

Senare ikväll ska jag & Steph iväg och sola! Jag solar verkligen aldrig, har gjort det någon få gång bara. Men tänkte att jag faktist vill bli brun till balen/avslutningen som är inom några veckor.. Så det är nog dags att sätta igång!

Ha en fin dag! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0