Min onsdag

Har haft en riktigt kanon onsdag faktist!! Började dagen med en skön dusch och sedan var jag tvungen med att stressa med smink och kläder, men tillslut kom jag iväg. Åkte först in till Kinna med Stephanie för att hämta ett kort, sedan gick vi till affären för att handla lite mat och sedan tog vi bussen till Borås.

Meningen med att åka till Borås var helt och hållet för att kolla upp en grej till Stephanie. Men vi kunde inte behärska oss så vi shoppade massa istället. Jag fick med mig hem en jättefin silverring!! Känns nästan som att jag är förlovad.. OM det ändå vore så. haha. Slösade en hel del pengar och nu är det slut på att shoppa. Känner att det gått åt en hel del på sistonde. Fick med mig hem lite kläder, massa underkläder (fick nästan en chock när jag kom till kassan och fick höra priset.. MEN det är det värt!!) och andra små grejer som smink/bodylotion/nya hudprodukter, hårdband, fransar osv..

Har varit en utmattande dag, så sedan jag kom hem har jag legat i min säng och kollat tv. Ska strax iväg och möta min syster med hennes kort och sedan kanske hänga ute lite med Stephanie. Sedan lär jag spendera hela min kväll liggandes i sängen och kolla tv.. Underbart!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0