Sov gott!

La allt pluggande åt sidan innan och bad min pappa köra mig till Kinna för att hälsa på min syster och hennes pojkvän. Det var skönt och få komma ut och inte sitta hemma och plugga. Min bror kom och hämtade mig efter någon timma och sedan dess har jag suttit hemma bara och kollat tv, pluggat lite och så har Alexandra varit här hela kvällen. Hon gick precis hem! Hon, jag & Samah har suttit och pratat om lite allt möjligt och lite planer inför helgen.

Jag ska fortsätta kolla på min dagliga dos på kvällen ( How I met your mother & Scrubs ) innan det är läggdags.
Imorgon är det skola och prov som gäller, sedan åker jag iväg till min älskling och spenderar dagen med honom. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0