Lycklig!

Min sista lektion idag så hade jag Hemkunskap. Fick reda på mitt betyg som jag fick på skrivdelen och jag är nöjd. Vi hade även ett matlagningstest och det gick nog bra! =)
Efter skolan så gick jag hem och gjorde lite grejer och sedan åkte jag iväg till Kinna. Jag har spenderat dagen med min pojkvän, Samah & Christopher. Har varit en jättebra dag! Vi har ätit pizza, spelat, kollat tv och skrattat en hel del. En underbar dag helt enkelt och inte nog med att solen faktist lyste idag.

Kom hem för någon timma sedan och sitter just nu och kollar på en film som heter Perfekt mord. Den är jättebra och jag har längtat ett bra tag för att se den och nu går den äntligen på tv!
Hade tänkt och lägga mig direkt efter då jag ska upp tidigt imorgon pga att jag har skola.

Imorgon är det onsdag och en dag närmare helg, vilket är underbart. Så som jag tänkt mig och planerat morgondagen lite så blir det att plugga, träna och njuta av en hemmadag! Fast detta med planera ska man nog inte göra, utan bara ta dagen som den kommer..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0