Hos baby

Medans killen duschar så tänkte jag sätta mig ner här en stund.
Skoldagen har varit ganska okej, inte så märkvärdig faktist.

När jag kom hem så var Ulla där. Vilket var jättetrevligt att få träffa henne och få spendera lite tid med henne, dock skulle jag iväg någon timma efter. Men mycket prat och skratt blev det ifall! =)

Hänger just nu med min pojkvän. Vi har inte fått gjort speciellt mycket, utan bara legat i soffan och tagit det lugnt. Jag älskar sådana dagar och speciellt på veckodagarna då man är medveten om att man inte har något plugg alls!

Imorgon är det dags för Nationella prov i svenska. Jag är lite nervös, men det går nog över tills imorgon när jag väl sitter och skriver/svarar på provet.

Ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0