Good day!

Efter skoldagen så tänkte jag mer bestämt att jag skulle åka till min pojkvän och hämta Vännerboxen och sedan ligga hemma i sängen hela dagen och kolla på det! Ändrade mig och bestämde istället att jag, min bror, syster och lillebror åker och shoppar! Så nu har jag fått köpt mig smycken, en helt ny jacka och Dr Martens skor. Jag är så jäkla lycklig! =) Har alltid velat köpa sådana skor och nu fick jag äntligen köpt dom i storlek 37!! Har ju egentligen 38/39, men de var så otroligt stora, men storlek 37 passade mig perfekt. Så nu framöver kommer jag inte släppa taget om dom!

Nu har jag duschat och ska fixa till mig lite innan jag åker iväg och umgås med min pojkvän.. Tackar gud för dagar som denna då inget plugg behöver göras. Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0