God kväll

Jag hade en riktigt mysdag igår med min pojkvän. Dock la han sig väldigt tidigt, men jag var uppe till halv ett och sedan kröp jag själv ner i sängen med honom!
Idag har vi spenderat söndagen i soffan hela dagen och kollat på film tills vi åkte till Koffe och hängde med honom lite och sedan åkte jag hem. Har varit en bra helg faktist! =)

Nu har jag varit hemma sedan klockan sex. Har inte gjort mycket förutom att duscha, varit i affären två gånger och pluggat lite. Känns skönt att ha kvällen fri nu och jag hade tänkt och spendera kvällen i min säng och kolla på Tv.

Nya tag imorgon då det är måndag och ny skolvecka. Inga prov, känns otroligt skönt!! =) Blir shopping i Göteborg imorgon också tror jag!

Ha en fin kväll allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0