21.19

Åkte iväg till min nörd aka boyfriend.. höhö... innan och var med honom en stund sedan gick vi bort till min syster & hennes pojkvän. Dock åkte jag & Samah hem efter en stund och passade på att gå till affären samtidigt och handla lite mat och lite andra godsaker för att fylla på hemma tills mamma och pappa kommer hem imorgon natt. De åkte iväg i onsdags, så vi syskon är ensamma hemma förtillfället, men det är ganska så skönt endå faktist. Ska bli härligt att dom kommer tillbaka faktist. Pratade med min mamma innan och det var ett mycket härligt samtal, jag saknar henne/dom!

Nu håller jag på att laga mat och kolla på Vänner samtidigt. Jag ska njuta av denna kvällen ett litet tag till och sedan krypa ner under täcket ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0