20.06

Nu är jag hemma igen efter en trevlig dag med Steph. Vi var i Borås och shoppade och åt sedan middag. Jag fick med mig hem ett antal grejer och är hur nöjd som helst! Köpte även en present till min älskling delvis för att han förtjänar det och att vi firar ett halv år tillsammans imorgon! =)

Efter att jag varit i Borås så åkte jag direkt till Samah & Christopher. Min älskling var där också, så det var ett plus i kanten. Vi gjorde inte mycket än att prata och kolla tv. Fick sedan skjuts hem av Tobbe och nu sitter jag här.
Jag ska inte göra mycket ikväll, utan blir att ligga i sängen och kolla film/tv! Hur skönt som helst! =)

Hoppas ni haft en bra dag ♥

Kommentarer
Postat av: Moe

Gener Aliaa, jag säger det bara. Det sitter i cellerna. ;) haha jag har snöat in på biologin helt. tack i alla fall. Du är snäll!

kram.

2010-02-16 @ 21:58:22
URL: http://moegustafsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0