18e februari

God morgon allihopa!

Igår så firade jag & min pojkvän ett halv år ihop! Det har gått så otroligt fort och jag är så lycklig över det! =)

Jag sov där igår och vaknade upp vid sex tiden i morse pga att han skulle åka till jobbet. Jobbigt när man ligger i sängen och det är så himla mysigt.. Sitter just nu hemma och pratar med Samah och är hur trött som helst. Ska strax lägga mig och sova hade jag tänkt. Har gått upp tidigt varje dag denna veckan, så kan bli skönt och få sova ut lite.

Annars så har jag inga planer för idag, lite aningar om vad jag kanske ska göra, men låter det vara tills jag vet riktigt! Känner dock för att ha jättekul med vänner eller bara sitta hemma och ta det lugnt.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0