16.03

Nu har jag duschat, fixat mig och ska strax välja ut kläder. Det kan nog ta sin tid skulle jag tro...
Annars så har jag inte så mycket att skriva, ska ni göra något roligt ikväll eller blir det bara en mysig hemmakväll?
Jag är nog inte riktigt insatt i det hela med att ha hemmakväll och speciellt inte om man ska ha det själv. Är man två personer om det, så tycker jag det funkar utmärkt men inte om man ska vara själv. Jag är ju riktigt dålig på att vara ensam vilket är tråkigt och vid detta läget trodde jag att jag hade vant mig vid det, men inte alls. Jag måste ha folk runt omkring mig för att må riktigt riktigt bra!
Dagen ska ifall spenderas med Julia & Ulla, så det ska bli riktigt trevligt och sedan blir det förhoppningsvis något roligare ikväll!

Ha en fin dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0