100215

God morgon allihopa!

Sitter med laptopen i knät och är hur trött som helst! Gick upp tidigt idag hos pojkvännen pga att han skulle iväg..
Men nu har jag suttit hemma ett bra tag och inte fått gjort någonting, har för den delen inte så mycket att få gjort heller.. Är sugen på en shoppingrunda och att dricka alkohol ikväll! Men jag tror jag låter det vara till någon annan dag i veckan, men vi får se.

Nu har mitt lov börjat och jag känner att det kommer att ta slut lika fort som det började..
Nu ska jag få gjort lite plugg, fast jag egentligen inte har något.. Men tänkte göra lite frågor till engelskan så slipper jag göra det när jag är tillbaka i skolan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0